Siyah nokta ve Yağ butonlarına karşı kil maskesi Kürü

Merhabalar,

bir süredir Siyah nokta ve Yağ butonlarına karşı kil maskesi Kürünü deneyip kesin sonuç aldıktan sonra,  sizlerle paylaşmak istedim. Bebek gibi bir cilt ile geziyorum uzun zamandır ve herkesin bu sırrı bilmesi gerektiğine inanıyorum.

siyah nokta ve yag butonları icin kil maskesi kuru
foto kaynak  wwww.facemasksforacne.com

 

 

 

Geniş gözenekler ve siyah nokta sorunu, yağlı ciltlerin en demirbaş sorunudur. Cilt yüzeyinde aşırı sebum  üretimi, gözenekleri geniş görünümlü kılıyor ve buna bağlı olarak parlama ve siyah noktalar gelişiyor. Şimdi size, eğer cildiniz yağlı, geniş gözenekli ve siyah noktalı ise, etkili bir kil maskesi küründen bahsedeceğim.

Kural:

  • Cilt tipinize uygun kil maskesi hazırlayınız.
  • 14 gün boyunca, her gün temiz bir cilde uyguladıktan sonra 5-10 dakika bekleyip ılık bir ıslak havlu ile temizliyoruz.
  • Göz çevremizi kesinlikle boş bırakıyoruz.
  • Peeling uygulamalarını 14 gün kil maskesi kürü süresince askıya alıyoruz.
  • Kili temizleme işlemi bittikten sonra, tonikleyip,  yüzümüze yeterince nem veren bir krem ya da yağ  ile cildimizi nemlendiriyoruz.

Tüm kural budur. İstisnasız her gün atlamadan uygulayınız. 14 gün bittikten sonra ise haftada 2 ya da 3 defa kil maskesi uygulamaya devam edebilirsiniz.

Cildinde gül hastalığı ya da daha başka hassas medikal rahatsızlıkları olanlar, lütfen Doktorlarına danışsınlar ve deneysel girişimlerde bulunmasınlar.

Kil bir tür topraktır. Zengin mineraller ve belirli türde organizmalar içerir. Bunlar özellikle yağlı ciltlere büyük fayda sağlamakta.

Kil aynı zamanda kurutucu bir özelliğe sahiptir.

siyah nokta ve yag butonları icin kil maskesi kuru 1
Foto Kaynak rawgirltoxicworld.com

Gelelim benim deneyimime:

  1. ilk üç gün her zamanki gibi kil maskesi uygulaması yapıyor ve cildimi temizliyor hissine kapıldım. Görsel anlamda ufak ufak iyileşmeler hissettim. Sivilcelerim sönüşmeye başladı.
  2. İlk hafta içerisinde cilt tonumda düzelmeler oldu. Çene bölgemdeki yağ butonlarım küçülmeye başladı. Parmaklarımla çene bölgeme dokunduğumda, daha pürüzsüz ve kadifemsi bir cilt hissi geldi.
  3. 2. haftada yüzümdeki yağ butonları neredeyse kalmadı. Çene bölgemdeki ağrılı sivilcelere veda ettim.
  4. 2 haftalık kürümün bitiminde artık kil maskesiz yapamaz oldum. Evde raflarda sürülmeyi bekleyen kil maskelerimi tüketmeye başladım ve yenisini stokladım.  Haftada en az 2 defa ve en fazla 3 defa uygulamaya devam ediyorum.

Tavisyeler:

Eğer ek olarak Akne gibi sorunlarınız varsa, mutlaka doktorunuza danışın. Sivilce ve akne sorunlarında Organik Hindistan cevizi yağının olumlu faydalarını duydum. Ben özellikle Dekolte bölgeme ve yüzüme haftada 1-3 defa uyguluyorum.

Peki ne tür kil maskeleri mevcut ? 

Yeşil, beyaz, siyah olmak üzere çeşitli killer var. Hepsi Coğrafi özelliklere göre çıkartılmakta topraktan. Kimisi Güney Amerika menşeili kimisi Avrupa kimisi uzak doğu ya da Türkiye. Nemlendirme oranı düşük olan killer cildinize sürdüğünüzde betonize oluyorlar. Betonizeden kasit, oldukça sertleşip cildinizi gerdiriyorlar. Kesinlikle 5 dakikadan fazla bekletmemekte fayda var bu durumda çünki aksi takdirde pancar gibi yüzünüz kıpkırmızı olur.

Sizlere benim de kullandığım ve kalitelerinden emin olduğum bir kaç adet kil maskesi önerebilirim:

siyah nokta ve yag butonları icin kil maskesi 3

Missha Marka Black Ghassoul kil maskesi. Betonize olmayan yumuşak bir kullanımı var. Her gün güvenle kullanabilirsiniz. Bebek gibi bir cilt hissi. Ürüne buradan ulaşabilirsiniz > Missha Black Ghassoul Kil Maskesi 

siyah nokta ve yag butonları icin kil maskesi 4

Moshos  Garden tamamen organik içerikleri ile tanınmış bir marka. Güvenle en kaliteli ürünleri bir araya getirmişler. Kesinlikle denemelisiniz.  Ürünün linki burada> Moshos Garden Clay Mask 

siyah nokta ve yag butonları icin kil maskesi kuru 5

 

Kiehl’s marka  Kil Maskesi Güney Amerika Menşeili ve Beyaz bir yapıya sahip. Betonize olan sert yapıya sahip  >  Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque 

Bu blog yazımın sizlere faydalı olmasını seçiyorum.

Sevgiler

 

 

 

4 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Gözde ŞEN dedi ki:

    Sevgili Öğretmenim, sizinle lisede karşılaşmam daha ilk günkü gibi aklımda. O kadar zaman geçmesine rağmen unutmadığım öğretmenlerimden birisiniz. Kaliteniz, güzelliğiniz, hayata dair o hiç bozmadığınız duruşunuz, yol göstericiliğiniz… Sizden çok şey öğrendim, örnek aldım. Sizi çok seviyorum.. Blogunuzu uzun zamandır okuyorum ve size olan saygım artarak devam ediyor. Sağlıklı, mutlu bir yaşam geçirmeniz dileğiyle 🙂

    Liked by 1 kişi

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Merhaba Gözdeciğim. Çok mutlu oldum. Aynı sevgiyi sana bol bol mis kokulu pırıltılarla geri gönderiyorum. Sevgiyle kal 💓🌈

      Beğen

  2. Gözde ŞEN dedi ki:

    Bu arada benim de yağ butonlarım çok bu kürü deneyeceğim 🙂

    Liked by 1 kişi

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Dene bakalım, gelişmeleri paylaş bizimle olurmu ? Sevgiler.

      Beğen

Bir Cevap Yazın

