Discreet Tampax Compak Tampon

image

Merhabalar,

Bugün sizlere benim kullandığım ve memnun kaldığım bir Tampon markasından bahsetmek istiyorum.

( Tampon kullanımı Türkiye’de daha çok cinsel olarak aktif veya evli bayanlar tarafından tercih edilmekte.
Kullanımı tamamen kişinin kişisel tercihi ile ilgilidir. Kimi kişiler dini sebeplerden dolayı kullanmaz. Kimileri ise alışmadıkları için tercih etmez )

Ben, Tampon kullanmayı tercih edenlere hitafen yazıyorum.

O.B marka Tamponlar daha plastikimsi bir yüzeye sahip iken, Tampax tamamen pamuk. Çok daha doğal ve emici bana göre. Ayrıca 1-2 saatin sonunda bile size rahatsızlık hissi vermiyor.

Özel tüp başlığı sayesinde kolay bir uygulama sağlıyor ve siz hijyenik bir uygulama yapmış bulunuyorsunuz.
Üstelik bu Tamponlar gece 8 saat boyunca kullanılabilir. Sabah uyanır uyanmaz mutlaka değiştirmenizi öneririm.

Gün içerisinde kullanırken 2-3 saatte bir yenileyin.

image

Tampax Compak Tamponları bana göre çok kullanışlı ve ayrıca Regl dönemi boyunca daha hijyenik ve güvenli. Senelerdir vazgeçemediğim bir ürün.

image

Ben Tampax Tamponlarını Watsons Mağazalarında bulabiliyorum.

Sizin kullandığınız başka bir marka varmı ?

Sevgiler

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Ayse kurtulus dedi ki:

    Merhaba,ilk tampon kullanimina ob ile basladim.ve kabus gibiydi tek gecelik kullanimin.yarisinda,tampax a gecince de artik ped kullanmaz oldum.sorun su ki dedigiinz gbi watsons larda regular ve supef hatta superplus lari var ama lites serisi yok ,bunu bulabilmek.umuduyla yasiyorum varmi bildiginiz biryer lites serisini satan ,regular benim.icin sekiz saat sonra cikarirken sorun oluyor tamamen dolmadgndan kuru kaldgi icin zor cikiyor ob nin.mini boyu idealdi ama.aplikatorsuz oldugu icjn kabus gibi , tampax in lites ini bulmak icin aramadigm zincir.magaza toptanci eczane kalmadi .

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      lite serisini nereden bulabileceğimizi bilmiyorum açıkcası. Firmaya bir e-mail yazmayı deneseniz ?

      Beğen

Bir Cevap Yazın

