Avon Spectra Lash Mascara denemesi

image

Merhabalar,

Oldukça kısa kirpikli birisi olduğum için, gerçekten iyi rimelleri görsel olarak fark yaratacak şekilde inceleyebiliyorum. Bir arkadaşımda gördüğüm bu rimeli senelerdir kullanmasından dolayı,  bir de ben deniyim diyerek şans vermek istedim.

image

Spectra Lash rimelinin en belirgin özelliği, 3 farklı yoğunluk ayarının olması. Ben 2 nolu ayarda bir deneme yaptım. Bu yoğunluk ayarlamasının nasıl bir teknelojiye sahip olduğunu çözmüş değilim. Bazen bu bir pazarlama şekli mi acaba diye düşünmeden edemedim. Zaten bundan ziyade rimelin kirpiklerimi uzatıp uzatmadığı benim için daha mühim.

Fırça başlığı kıl. Bu tür rimelleri genelde severim. Rimelin kıvamı yerindeyse, güzel uygulama sağlıyor.

image

Gözlerimde alerjiye neden olmadı. Kokusu çok hafif. Kirpiklerde ağırlık hissi vermedi. Spora gidip terledim. Kesinlikle akmadı. Bu açıdan benden tam puan aldı.

image

Avon katalog fiyatı 13-14 tl civarı olan bu rimel, ücretini sonuna kadar hak ediyor bence.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Sevgiler 💓

Bir Cevap Yazın

