AVON TRUE COLOUR PERFECTLY MATT RUJ

Merhaba,

 

bugünki konuğum Avon True Colour Perfectly Matt Rujlar. Benim almış olduğum 3 adet renk mevcut.  Ruby Kiss, Ravishing Rose, Pure Pink.

MAC marka “Ruby Kiss”  matt kırmızısından sonra gördüğüm en matt ruj bunlar. Renklerine gelince, muhteşem pigmentasyonlu ve yumuşacık. Sürümü de oldukça kolay.

Jpeg
AVON TRUE COLOUR PERFECTLY MATT

Birşeyler yiyip içiyorsanız, dudağınızdan hafiften uçup gitme durumu mevcut  fakat bu durum beni zaten pek rahatsız etmedi makyajımı sıklıkla tazeleyen birisi olduğum için.

JpegJpeg

soldan sağa: Ruby Kiss, Ravishing Rose , Pure Pink

Fotoğraflarda renk  yoğunluklarını tam yansıtamadım. Fakat kırmızısı epey parlak.

Jpeg

Ruby Kiss ( sıcak alt tonlu bir kırmızı )

Ravishing Rose ( bildiğiniz soft koyu pembe )

Pure Pink ( Sıcak nude bir pembe )

Tüm renklerin muadillerinin diğer ünlü markalarda da mevcut olduğunu düşünüyorum. Fakat kurşun içermeyen AVON rujlar her daim hayatımda favorim olmuştur. Fiyatlarına göre süper performansları var bana göre. Bu ayın Avon kataloğunda 13,50 TL fiyat teklifi ile diğer renklerine de göz atmanızı öneririm.

Aşağıdaki görselde instagram hesabımda da paylaştığım gibi Ravishing Rose rengini kullandım dudaklarımda.
image

Sizin kullanmayı sevdiğiniz rujlarınız varmı ? Hangi marka ?

Benimle paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiler

Bir Cevap Yazın

