Nars bahar 2016 koleksiyonu

Merhabalar,

 

bugün sizlere yeni çıkan Nars bahar koleksiyonundan bahsetmek istiyorum. Ürünleri tek tek tanıtmak yerine daha çok gözüme kestirdiğim ve yakından incelemek istediğim ürünlerden bahsedeceğim.

İlk olarak Dual İntensity Eyeshadow’lardan yeşilimsi gümüş rengini çok beğendim. Sıradışı bir renk bana göre ve her yerde yok. Rengin güzelliği beni benden aldı.

 

Bir diğer muhteşem ürün dudak parlatıcısının rengi.  Dudak parlatıcısının adı Vida Loca. Pembe mercan arası bir renk.

nars_guava003.jpg
görselin kaynağı Temptalia’dan alıntı

Bu Bahar dikkatimi çeken nokta, pastel pembelerin ve mercanımsı pastellerin oldukça moda olduğudur. Yani bu renkleri bolcana göz kapaklarınızda kullanabilirsiniz. Doğru yöntem ile uyguladığınızda asla hasta görünmezsiniz.

 

nars_hammamet001.jpg
Nars Hamammet ikili göz farı. 

Rujlar, birisi nude tonda olmak üzere ve diğeri de kiremitimsi kırmızı olmak üzere soft renklerden seçilmiş. Aslında sonbahar mevsimine uygun renkler diyebiliriz. Yavaş yavaş makyajda 90’ları hissetmeye başladım ben ne dersiniz 🙂

Şimdilik düşüncelerim bukadar.

Daha fazla detay burada mevcut http://www.temptalia.com/sneak-peek-nars-spring-2016-collection-photos-swatches

Bu ürünler Şu an satılmakta.

www.makyajtrendi.com‘da bulabilirsiniz.

Siz neleri çok beğendiniz ?

Sevgiler.

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

