Severek Takip ettiğim 5 yabancı Youtube Vloggeri

Merhabalar ,

 

bugün sizlere severek takip ettiğim 5 Youtube blogger’inden kısaca bahsetmek istiyorum.

  1. Jaclyn Hill

Kendisi çok genç yaşta hayata atılmış ve makyöz olarak işe başlamış. Bir davulcu ile evli. Daha sonra Youtube Videoları çekmeye karar verip, kısa sürede ün kazanmış.  Canlı konuşması,güzel fiziği,  güleryüzlü olması, makyaj konusunda sürekli yeni tarzlar yaratan şahane bir Vlogger. İzlemenizi tavsiye ederim, bağımlısı olacaksınız.

2. Patrick Starr

Ben Patrick’i yeni keşfettim sayılır. Bukadar neşeli bir insan hayatımda daha görmedim. Kendisi erkek fakat makyaj artisti ve o ikonik saç bandanası ile ün yapmış durumda. Muhteşem Pozitif ve komik birisi. Snapchatten takip etmenizi öneririm. Sürekli seyahat halinde ve hep gülebilirsiniz onunla. Yaptığı makyajlar da bir rüya diyorum. Esmer tenliler için süper renk kombini fikirleri oluşturuyor bence.


3. Lisa Eldridge

Ah Lisa, tanımayan yoktur herhalde. Türkiye’de çok çok seviliyor. Doğal makyajın kraliçesi. Zaten en ünlü Hollywood artistlerinin makyözü kendisi. Kırmızı halıya çalışıyor. İngiliz gerçek bir makyaj Sanatçısı. Tarzı çok sade  ve işini diğerleri gibi tutku ile yapıyor.

4. Pixiwoo

Pixiwoo kardeşleri. Yine kamera İngilitere’den. İkisi makyöz ve çok amatörce video çekimlerine başlamışlar zamanla profesyonellik kazanmışlar. Harika makyajlar yapıyorlar. Video boyunca sabırla sakince izleyebilirsiniz. Videoları biraz uzun olabiliyor. İkisinin çok meşhur olan ve yok satan Real Techniques Makyaj fırça markaları mevcut.


5. Petra Kozina

Sanırım Slovakyadan yayın yapıyor. Bu aralar bebeği oldu. Fazla aktif değil. Fakat yaptığı makyajlar okadar renkli ve güzel ki, hem Nude hem de renkli makyaj ustası diyorum. Gerçekten çok seviyorum. Her zevke uygun makyaj stilleri mevcut. Ben Petra’nın en çok  sakin kadife sesini seviyorum dinlerken…

Sizin sevdiğiniz Vloggerlar kimler ? Paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiler.

Bir Cevap Yazın

