Onyüzmilyon Oje ile Bursa Blogger Şenliği Sponsorları

Merhabalar,

Bursa blogger şenliğinde geçirdğimiz bu keyifli günün ardından bugün sizlere Sponsorlarımızdan bahsetmek istiyorum. Gerçekten birbirinden kaliteli ve güzel ürünler aldık ve hepsi muhteşem. Hepsini sizler için tek tek fotoğraflamak istedim yakından görmeniz için. Tabiiki ilerleyen günlerde kullandıklarımı sizlere yazmayı ihmal etmeyeceğim. Bir kısmını kullanmaya başladım bile ve hepsi gerçekten müthiş.

image

Watsons mağazaları bizlere çok cici bir kutu göndermişler. Oje hariç diğer tüm ürünleri günlük makyajımda kullanmaya başladım bile. Watsons’a buradan teşekkür ediyorum. Çoğumuzun birinci kişisel bakım mağazası.

image

Fruitflowers sayesinde Bursa Blogger şenliğini bana her zaman hatırlatacak olan bu gül desenli kalpli kupa için teşekkür ederim. Kupalara bayılırım. Bir yenisi daha eklendi koleksiyonuma.

image

Thalia Kozmetik iyiki de tanıştığım bir marka oldu. Funda hanım bizlere bu güzel paketleri getirdi ve hepsi de saç tipimize uygun ürünlerdi. Benimkisi Love the peony serisi. Kokusunu size tarif edemiyorum. Mükemmel. Saçlarımı her yıkadığımda kokusu ile mest oluyorum. Kalitesi de muazzam. Detaylı yazısı gelicek.

p_20160426_193052_1.jpg

Uriage ile ilk tanışmam bu Thermal su ile oldu. Açıkcası, artık toniğimin pabucu dama atıldı. Her gün sabah ve akşam yüzüme bunu sıkıyorum. Verdiği ferahlık hissi çok hoş. Ayrıca makyajımı sabitlemek için de kullanıyorum. Yanında bizlere gelen jel temizleyicileri kullanmak için sabırsızlanıyorum. Teşekkürler Uriage ve marka Müdürü Esra hanıma.

 

image

Skincode isviçre menşeili bir marka. Çok çok çok heyecanlandım. İsviçre benim doğup büyüdüm ülke. Okadar Özelki bendeki yeri. Skincode bana her zaman doğduğum toprakları hatırlatacak. Teşekkürler Esra hanım. Muhteşem ürünler. Elbette heyecanla detaylı yazısını yazacağım.

image

İnstadudak bir instagram fenomeni bir ürün. Üstelik en sevdiğim eyeliner fixliner şablonu ile birlikte hediye geldi. Teşekkür ederim. Videolu uygulamasını çok yakında göstereceğim sizlere.

image

Otacı bitkisel şampuan Natur Way buram buram bal ve papatya kokuyor. Yanında mis gibi şifa verici pastiller ve 1 adet doğal sabun geldi. Sabun canavarı olarak çok sevindim. Teşekkür ederim Otacı.

image

Farmasi Kozmetik ile geçen sene tanışmıştım. Bu ikinci etkinlik karşılaşmamız oldu. Gerçekten testırları çok cömertçe. dolu ürün geliyor minik  paketlerin içerisinden. Bana gelen bir de eyeliner vardı. Hemen makyaj çantama attım bile ve kullanıyorum. Teşekkürler Farmasi.

image

 

Mediwell ürünleri renk renk mis kokulu yumuşacık. Kesinlikle sıradan değil. Denemelisiniz. Teşekkürler Mediwell.

p_20160426_203433

 

Ogobongo Ay bu çoraplar ne şirin. Günlük hayatta giymek olmasada, evde bir pijama partisinde kullanabilirim. Teşekkürler Ogobongo.

image

Ekoz Kozmetik harika ve kokuları üretmiş. Alerjik astımım olduğu için bu oda kokusu test edildi ve onaylandı. Ne hapşurma be de tıkanma ne de rahatsızlık hissi oluşmadı. Buram buram Vanilya kokuyor. Canınız pasta çekiyor 🙂

 

image

Solenne  Ürünleri de en çok merak ettiklerimden birisi. Manikürde ilk fırsatta kullanacağım ve yorumlayacağım. Teşekkürler Solenne.

image

Özlemsabun  ve ojelik Özlem Sabun Blogger şenliğinde masalarımızı harika sabunlarla ve kokulu taşlarla süsledi. Ojelik ise Paris desenli tırnak desen yapışkanı ile bizleri sevindirdi. Teşekkürler.

image

Elit Kozmetik ve Catherine Arley Kozmetik  benim öğrencilik yıllarımda en sık kullandığım markalardan birisi idi. Yeniden yollarımız bir araya geldi. Çok sevindim. ÜRünleri tek tek deneyeceğim ve yazacağım. Far paletini biraz denedim ve şimdiden söylemeliyim ki, renkler muhteşem ! Teşekkürler Elit Kozmetik ve Catherine Arley.

image

MrandMrsPoppcorn   leziz tadıyla kesinlikle denenmesi gereken ürünlerden. İlk kez Çedar peynirlisini denedim. Peynir müptelası birisi olarak çok sevdim.  Teşekkürler.

wp-1462891716718.jpeg

 

One Comment Kendi yorumunu ekle

  1. derya1970 dedi ki:

    Çok güzel hediyeler güle güle kullan canim.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

