Avon Anew Essentials Youth Maximising Serum

wp-image-988149227jpeg.jpeg

Merhabalar,

 

bugün sizlere kısaca AVON ANEW ESSENTIALS  gençleştirici serumdan bahsetmek istiyorum. Son derece Lüks görünümlü  yuvarlak uzun bir plastik şişede sunulan bu Serum, doğal özlerle ciltte gençleştirici etki sunmayı vaad ediyor. Bildiğiniz gibi serumlar  krem öncesi uygulanır. Kokusu hafif meyveli. Doğal bitki özleri içerdiği hissediliyor.

İçerik listesini tek tek yazamayınca, sizler için yakın bir görüntüsünü çekmek istedim. Paraben içermiyor. Ancak  diğer anlamadığım birsürü kavramların yanında içeriğinden %100 emin olamadım. Belki uzman bir kimyager ya da cilt doktoru  daha sağlıklı  bir yorum getirebilir. Danışmadan satın almayın derim.

wp-image-1982696238jpeg.jpeg

Gelelim bende bıraktığı etkiye.

Bu ürünün sürümü, emilimi, absorbe edilişi 10 üzerinden 9 Puan alabilir benden. Yağlı ciltlere de son derece uygun bir Serum. Kokusu muhteşem değil fakat rahatsız edici de değil. Kumsalda bir meyve kokteyli ısmarlaşmışsınız da kokluyormuşsunuz gibi hissettiriyor.

Bendeki etkisi maalesef çok olumsuz oldu. 2 defa şans verdim bu ürüne. İçeriğinde bulunan aktiflerden birisi bende Akne oluşturdu.  Bir süre bu ürünü rafa kaldırmış olsamda, ikinci bir şans verdiğimde, yanak bölgemde yine aynı, nohut tanesi kadar derin bir akne oluştu. Sadece o bölgede olması ve bir adet olması bana bu ürüne karşı bir hasassiyet olduğunu gösterdi.

Kozmetik kremleri, kişiye göre çok farklı etkiler gösterebileceğinden, zaten çok fazla tavsiye edebileceğim bir alan değil.  Sadece kendimdeki etkileri yazarak, ufak da olsa,  sizleri fikir sahibi yapmak istedim. Avon marka makyaj malzemeleri, jel temizleyiciler ve ovucu arındırıcılar çok başarılı olsada, cilt kremleri ile benim aram 20 yıldır bir türlü barışmadı. Barışamıyor.

Sevgiler.

Bir Cevap Yazın

