Colour Pop Mettalics Ruj

Merhabalar,

Yeniden ben geldim 🙂

Bugün sizlere Colour Pop markasının çıkarmış olduğu son koleksiyonundan bir ruj incelemek istiyorum. Çok özenerek satın aldığım Kween rengi benim oldu. İnatagram satıcılarını incelerseniz, sipariş verip getirtebilirsiniz.  Ben @makeupstore92 den aldım.

Rengi açık kiremit rengi diyebiliriz. İçinde altın sedef ve altın rengi simler mevcut.

Biliyorsunuz ki, bu sene yaz ve kış her mevsim kahve kiremit rengi tüm rujlar yeniden moda oldu. Hatta sedefli ve frost yapılı rujlar zirvede.

Sevmeyenimiz yine sevmiyor ve uzak duruyor ancak ben bu trendin geri dönmesine çok sevindim. Renk danışmanlığına göre kendi kendimi incelediğimde sonbahar tipi olduğumu keşfettim. Yani ormanda gördüğümüz tüm renkler benim renklerimmiş. Ayrıca bir de rujun icinde altın sim partikülleri mevcut ise, mükemmeldir.

Güneşte duruşu bu şekilde. Çok daha ışıltılı ve parıltılı. Malum, cep telefonu bunu tespit edemiyor.

Rujun kıvamına gelirsek bu konuda çok hoşnut kalmadığımı itiraf etmek istiyorum. İngilizce deyimiyle ” patchy” bir yapısı var. Ancak bu ruju sevmeme hiç engel olmadı.
Dudaklarda yeme içme ile 6 saate kadar kalıcılığı mevcut.
Ve son olarak duruşunu sizlerle paylasmak istedim.
Sevgiler.

6 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. derya1970 dedi ki:

    Çok güzel bir renk. Bu bronz tonlari seviyorum özellikle de yazin.

    Beğen

  2. evrim korkmazgil dedi ki:

    renk harikaymış. ben dudaklarımda metalik ruj kullanamıyorum yakışmadığından ama far olarak da hayal etmedim değil =) güle güle kullanın ❤

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Teşekkür ederim. Far olarak da denenebilir.

      Beğen

  3. Hacer şener dedi ki:

    Tam benim tonum.Güle güle kullanın sevgiler 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      teşekkürler.

      Beğen

Bir Cevap Yazın

