Divadonnabella olarak 5. senem

 

hj
Herkese merhaba,

İyiki sizlerle buluştum ve iyiki divadonnabella oldum diyorum. Burası gerçekten zaman zaman dinlenmek, günlük hayat koşturmacasından kaçıp tamamen zihnimi boşaltmak istediğim bir yer. Bu vesile ile ben de her zamanki gibi takipçilerimden bir kişiye hediye vermek istedim. Sadakatiniz ve desteğiniz için sonsuz teşekkürler.

😄 15 Kasım gecesi sona erecek çekilişimde 1 şanslı kişi görseldeki pakete sahip olacak. katılım şartları ise İnstagramda @divadonnabella hesabimi takibe almanız, bu görseli yine İNSTAGRAM HESABINIZDA #divadonnabellacekilis #cekilis #çekiliş  etiketiketleriyle paylaşmanız ve bu gönderimin altına 3 arkadaşınızı etiketkemeniz yeterli olacaktır.

Not: Çekiliş sona erdiğinde kontrol edebilmem için instagramda kapalı hesapların açık olması gerekmektedir.Hesabımı takibe almamış olanlar ,görseli paylaşmamış olanlar değerlendirmeye alınmayacaktır. ÇEKILIŞ HESAPLARI KESINLIKLE KABUL EDILMEYECEKTIR. Kargo bana aittir,sadece Türkiye’den katılımlar kabul edilecektir..

Herkese bol şans dilerim.

 

Sevgiler

Bir Cevap Yazın

