Sihirli Senaryo Kitabı, kendi kahininiz olun

the-book-of-life-a-colorful-metal-art-sculpture-by-david-kracov-that-depicts-a-book-dissolving-into-butterflies

 

Fallara inanalım, falsız da kalmayalım demiştik. Bu söz gelimi ile ben de uzun bir dönem eğlendim. Peki ya size bir sır versem ve kendi falınızı kendinizin yazabileceğini söylesem ?

Sihirli bir defter yaratabilirsiniz. Senaryo kitabı.. Hislerinizle aktive ettiğiniz ve yazarak kelimelere döktüğünüz bir senaryo kitabı.

Öyle ki, bu kitaba siz ne yazarsanız yazın, gerçekleşecek. Çünki bir düşünce ve vizyon üzerinde heyecanla, hali hazırda olmuş gibi odaklandığımızda, hayalini hali hazırda olmuş gibi kurduğumuzda, rezonans kanunu 17 sn sonra bile devreye giriyor. Gerçek olduğunu kendi üzerimde deneyimledim.

Alın kalemi kağıdı. İçinizden nasıl geliyorsa yazın. Senaryonuzu siz kurun. Kurgulayın. Spesifik olabilirsiniz. Yaşamak istediğiniz bir an, istediğiniz bir oyuncak olabilir. Umutmayın, siz kendi senaryonuzu yazıyorsunuz. Sınır tanımayın. Sizi yargılayan olmayacaktır. Aksine, düş gücünüzü aktive edin. Alışın düş kurmaya.

Ego’muz bizi yeterince alıkoyuyor gerçekliğimizde hapsederek. ” Amaaan ne saçma, yazacaksın olacak, öylemi ? Pehh, daha başka ? ” dediğini duyabilirsiniz. Hepsi egonun oyunları. Deneysel gidin. Mış gibi yapın. Şans verin.

Keyifli bir anınızda yazın.  Moraliniz bozuk iken değil. Her gün yazabilirsiniz. Arşivleyin. Senaryonuza tarih yazın.  6 ay sonra dönüp okuyun. Gördüklerinize siz bile inanamayacaksınız. Çünki ben gülerek, mutlulukla, kahka ile gerçekleşen düşlerimi okudum. Evren size düşlediğinizden çok daha iyisini getiriyor.

Denedinizmi ? 6 ay sonra gelin buraya. Paylaşalım…

Sevgiyle kalın

Düşleyen divadonnabella

 

** Bu Yöntem , Abraham Hicks  ” Sen Yeterki iste ” kitabından alıntı  kendi deneyimimle harmanlanmış bir yazıdır.

 

3 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. stardustinmatte dedi ki:

    hemen deniyorum 🙂

    Beğen

  2. Süper :)) Fotografa daha da bayıldım ama:)) Blogunu takip etmek keyifli olacak diye düşünüyorum. sevgiler:)

    Liked by 1 kişi

    1. Divadonnabella dedi ki:

      çok teşekkürler. Bloğumu beğenmenize çok sevindim.

      Beğen

Bir Cevap Yazın

