Hey! Bugün ben doğdum! Anlatacaklarım var. Gelin gelin..

Bugün benim Doğum günüm. 40 yaşıma giriyorum ve doğrusunu söylemek gerekirse hayatımın en bilinçli ve farkındalıklı dönemimi yaşıyorum.Üstelik halen gencim. Ne kadar güzel 🙂

Hayat 40 yaşından sonra başlar sevgili okurlar 😄 .

Bir kadın daha bilge olduğunda çekici olur ve güzelleşir. Üstelik, ben çok güzel yaş alıyorum. Beyazlayan saçlarımı bile kucakladım ve artık onları boyamamayı seçtim. Yaş alma şeklimi de deneyimlemek istiyorum.


Bugün sizlere, 18 yaşımdaki halime nasihat vermek istediğim her ne varsa, burada paylaşmak istedim. Her bir cümlenin ardında kocaman tecrübeler var. Bu yüzden çok değerliler.. 

Katkı olması dileği ile Sevgilerimle.

  • İnsanları çok ciddiye alma. Ne yergi ne de övgü. Eninde sonunda kişiler kendilerini iyi hissetmek için bunları sana söyler. Sen kendi fikirlerinin efendisi ol.
  • Asla hayallerinden vazgeçme. Hatta hayallerini kimseyle paylaşma. İllaki paylaşacaksan, mutlaka senin varmak istediğin yere varmış kişilere açıl. Hayallerini başkalarına mıncıklattırma 🙂. Herkes eninde sonunda kendi bakış açısını sunar. Onların bakış açısı seninki olmayabilir. 
  • Enerjini düşüren insanlardan uzak dur. Uzak duramayacak durumdaysan, odağını onlardan çek ve önündeki işe konstrantre ol. Göreceksin ki, bazı şeyler değişecek. Ya o gidecek ya da aranız düzelecek.
  • Çocuk değilsin. Kendi kararlarını alabilecek yaştasın artık. Hata yapmaktan korkma.Hata yaparak öğreneceksin. Senin hata yapma hakkın var. Bunu sonuna kadar kullan.
  • Herkes seni sevmek zorunda değil. Sen de herkesi sevmek zorunda değilsin. Bu da çok normal ve doğal. 
  • Senden vazgeçebilirler. Sen kendinden vazgeçme. Sen yaradanın insan formunda vücut bulmuş hali ve bir mucizesin. Bu hayatta sahip olamayacağın ve ulaşamayacağın hiç bir şey yok. 
  • İçindeki çocuğu hatırla ve sev. Her gün sev. O sevgiyi lütfen dışarıda arama. Hiç bir kimsenin sevgisi garanti değil. Garanti olan tek şey, senin her daim kendi yanında oluşundur. Ölürken bile. O yüzden kendini tanı. Kendine sarıl. 
  • Bir yerden başla. Atalet güzel bir şey değil. Sana da bir getirisi olmaz. Minik bir adım da olsa, küçümseme bunu ve başla. O minik adım sana kocaman kapılar açacak.
  • Duygularını bastırma. Lütfen hisset. Ağlamak üzülmek bir zayıflık değil… Sen hislerine izin verdikçe, hayatta dahasına açılacaksın. 
  • Hak ettiğine inan. Parayı, aşkı, bolluk ve bereketi. Şimdiden başla. Hak ediyorum de… hayata evet de.
  • Beklentisiz ver. Her insana  kendisini dünyanın en önemli kimsesiymiş gibi hissettir. Alma verme dengesi ancak böyle oturur.
  • Hayal kur. Hayal kurmak çok önemli bir şey. Hayal perest ol. Hayal Perest olmak, kötü bir şey değil. Uçaklar, sandalyeler ve arabalar da bir zamanlar hayal edildi ve sonra gerçek oldu. Hayal kur her gün.
  • Bazen bazı insanlar hayatına girecek, bazıları da gidecek. Gideni uğurla ve bırak. Tutunma. Tutunmak iyi bir şey değil. Ve mutlaka affet. Bunu kendin için yap. 
  • İnsanlar bencil diye şikayet etme. Sen de BENCİ ol ! Çünkü kendin için en önemli insan sensin bu dünyada. Sen iyi olmazsan, ailene, çocuğuna, işine bir şey veremezsin.
  • Şükürlerini her gün say. Detaylıca say ya da yaz.
  • Hayat gayen keyif almak. Bunu yerine getir lütfen. Kimse seni cezalandırmayacak sen keyif alıyorsun diye.
  • Kendinle ilgili zihinsel imajını gözden geçir. Kazanan ve hak eden kişi olmayı seç. Kaybeden değil.

Segviglerimle

Divadonnabella 

Hey! Bugün ben doğdum! Anlatacaklarım var. Gelin gelin..’ için 2 yanıt

Yorum bırakın