Çiçekler, göndereni de mutlu eder çünki

689162.jpg

 

Annem yeni ameliyat olmuştu. Tek amacım doğum gününde yanında olamadığım için çok güzel bir çiçek buketi göndermekti. Yüzündeki tebessümden emin olmalıydım.

Hemen Google arama motoruna “çiçek gönderme” kavramını yazdım. Karşıma tabiki ilk seçeneklerden biri  olan  Çiçeksepeti.com  çıktı .

Heyecanla bir buket çiçek seçtim. Adres bilgilerini girdim. Babaevime kadar gidiyormu  gitmiyormu bir müşteri temsilcisi ile mutlaka kontrol ettim. Herşey tamamdı. Ödemesini havale yaptım ve çiçeklerin anneme varmasını bekledim.

Bekledim.

 

 

 

Bekledim.

 

 

 

Bekledim.

 

4 saat sonra cep telefonum çaldı. ” Merhaba Evrim hanım, annenizin çiçeklerini teslim edemiyoruz istenilen bölgeye servisimiz yok “.

Efendim ?

“Mudanya gibi gayet bilinen merkezi bir yere çiçek hizmetiniz yokmudur ?”Cevap ” yoktur efendim”.

Hayal kırıklığı. Zamanında anneme ulaştırılmamış çiçekler, annemin yüzünden eksik kalan o tebessüm. Ağlayabilirdim o an. Tabiki Allah başka dert vermesin. Param da gitti. İyi de bu tuhaf şirket neden paramı almasını bildi madem servis ve hizmetleri yok ?

Derhal müşteri şikayetlerini aradım. Özür dilendi. Ücret iadesi yapıldı ve hediye çiçek konsepti  hesabıma tanımlandı. Pek işe yaramadı. Çiçeksepeti.com benim için artık tercih edilmeyecek bir şirket oldu. Üstelik Türkiye’nin en geniş ağı olan çiçekçi hizmetine sahip olduğunu sandığım bir kuruluştu.

Ne mi yaptım daha sonra ? Ertesi gün, sevgili Çiçek marketi Mudanyanın bir köyünde  yaşayan anneme çiçekleri, gayet de istediğim gibi,  ulaştırdı.

Çiçekler alıcısı kadar göndericisini de mutlu eder çünki. Bir Tebessüm herşeye değer çünki..

Sevgiler

16rehberim.com-bursa-cicek market.jpg

 

 

Yorum bırakın