Blog Projesi: İkizler burcu kadının makyajı nasıl olmalı ?

 Merhabalar,

Bu güzel Blog projesinde yer almamı sağlayan Sevgili Buse’ye yeniden teşekkürlerimi sunarım. Hepimiz bu  Burç makyajları projesinde yer alırken çok eğlendik. Umarım sizler de sonucu beğenirsiniz.

Bugün sizlere İkizler Burcu kadınına yakışacak ya da fikir oluşturacak bir makyaj sunmak istiyorum. Başvuru kaynağım http://www.astroanaliz.com sayfasıdır ancak ben de kendim ikizler burcu kadını olduğum için cüret edebileceğim bir türdeki makyajı sizlere göstermek istedim. İkizler burcu kadını bildiğiniz gibi hava  gurubunda yer alan bir Burç’tur. 

Elementi: Hava
Unsuru: Değişken
Niteliği: Erkek
Yöneticisi: Merkür
Doğal evi: 3. ev.
Şifresi: Zeka, konuşkanlık
Uluslararası ismi: GEMİNİ
Hayvan Sembolü : Geyikler
Bitki Sembolü : Civanperçemi

UĞURLARI
Uğurlu taşı: Safir, Akuamarin, Sitrin, Agat, Opal ve Oniks
Uğurlu sayısı: 5
Uğurlu rengi: Orta tondaki mavi, sarı gri ve tüm karışmış renkler
Uğurlu günü: Çarşamba
Uğurlu metali: Cıva
Uğurlu hayvanları: Yılan, sincap ve maymun
Uğurlu kuşları: Papağan ve kırlangıç
Uğurlu çiçekleri: Lavanta, kır zambağı


20141016_233557~2

İkizler Burcu kadının olumlu yanlarına bakarsak Uyumlu, entelektüel, çabuk kavrayan, mantıklı, konuşkan, canlı, sempatik, yeniliklere açık. Aynı anda bir kaç işi birden yapabilen birisidir. Yeniliklere açık olduğuna göre, makyajlarında da asla geri planda kalmaz ve cüretkardır. 

Gelelim benim İkizler Burcu kadını için olan temsili makyaj örneğime: 

 

Temel cilt makyajıma öncelikle ben Flormar CC kremim ile başladım. Bu aralar süper sorunlu bir cildim olmadığı için CC kreminin kapatıcılığı yeterli geldi. Ardından göz farı bazımı sürüp göz makyajıma geçtim. 

 

collage_20141017081353687_20141017081714882_20141017084208481

  1. Göz kapağıma tamamen  bembeyaz matt bir far uyguladım. Ben bunu The  Balm Meet Matt  Nude Paletindeki beyaz far ile yaptım.
  2. Hemen ardından Loreal Likit Eyeliner’ımı gözlerime bir kuyruk çizerek sürdüm.
  3. Lime Crime marka Darling isimli Pigmenti Fix Plus Sprey ile siyah kuyruğun hemen üzerine parallel olarak  uyguladım. 
  4. Yine The Balm Meet Matt Nude paletinden açık somon rengi bir farı göz kemiğime dağıttım. Bu biraz daha kontür ve derinlik vermek istediğim içindi.
  5. Bir tık koyu sıcak kahve farı yine göz kemiğime uyguladım biraz daha derin görünsün diye. Bolca rimel uyguladım. Ardından NYX sim paleti ile göz altlarıma sırası ile gümüş ve altın simleri kalem çeker gibi uyguladım. Göz içine Siyah kalem sürdükten sonra göz makyajımı bitirdim.

Bronzer ve allık uygulamasından sonra ise dudak makyajımda Lime Crime marka Suedeberry  matt dudak rujunu uyguladım. Bu renk kesinlikle dikkat çekici. Dudakları Pürüzsüz ve kusursuz gösteriyor. 

20141017_072734

20141016_233409~2

20141016_233548~2

Diğer Burçları merak ediyorsanız Sevgili Ecenin bloğuna ve burç makyajına bir göz atın derim. Terazi burcunun makyajını tanıtacak sizlere

 www.eceabdioglu.blogspot.com.tr

Sevgili Gülşahın Bloğuna misafir olun derim. Onun Makyajı da şahane. Aslan burcunu yaptı.  www.onyuzmilyonoje.com,

Sevgili Şeker Kalp in  Şirin bloğuna   bir tık yapın hemen, harika bir Kova  burcu makyajı var !  www.kalp-seker.blogspot.com.tr,

Busenin muhteşem bloğu  ve makyajını da görmeden gitmeyin derim. Oğlak  burcu makyajı sizi bekliyor.  http://bornova74.blogspot.com.tr/

İnci’nin bloğuna da mutlaka  misafir  olun . Akrep burcu makyajını o gösteriyor. http://incilimakyaj.blogspot.com.tr/

Umarım beğenmişsinidir. Bir sonraki makyaj paylaşımıma kadar

Sevgiyle kalın

20141016_233349

Blog Projesi: İkizler burcu kadının makyajı nasıl olmalı ?’ için 8 yanıt

Yorum bırakın